Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Direktlänk till inlägg 20 januari 2013

Vår i luften

Av Anna - 20 januari 2013 12:00

Vilken dag det har varit här på ön. Solen har strålat på glittrande snö och jag har njutit av en riktig långpromenad. Visst är det härligt att ljuset är påväg tillbaka igen?


För fler söndagsbilder kika in på Fabriken.

  

 
 
Tess

Tess

19 januari 2013 22:20

Jösses vilket fint skåp!! Blev alldeles förälskad :)
Så skönt att det börjar bli ljusare, man måste njuta!

http://tess.grevskapet.com

 
Mormorsglamour-pyssel och inredning

Mormorsglamour-pyssel och inredning

20 januari 2013 08:26

Ja men visst! Det var ju hos dig jag fått inspirationen ifrån! Tanken var att jag skulle skriva det i inlägget men glömde bort det i samma stund. Sorry! nu är texten uppdaterad med länk till dig och dina fina doftljus.
Ha en fin dag nu och du, bara älskar de fina färgerna i rummet ovan du visar, det bara spirar vår.
Kram
Helena

http://afnord.blogspot.com

 
Villavägen 3

Villavägen 3

20 januari 2013 11:44

Vilka snygga färger ihop!! Verkligen läckert.

http://villavagen3.blogspot.se

 
Anna och en röd stol

Anna och en röd stol

20 januari 2013 17:29

Härliga färger!! Skåpet superfint. Ha en bra kväll. Kram Anna

http://annasrodastoloannat.blogspot.se

 
Fint o Fult

Fint o Fult

20 januari 2013 18:17

Ja visst är det härligt med solglitter över ön! Och tack för din fina länkning som du gjort till mig! Jag har inte gått igenom min lista på länge men nu lade jag till dig iallafall :) Såg att du fått en sån fin kommod/skänk av dina föräldrar, behåll den som den är ett tag och känn efter innan du målar den, för när den väl är målad så är det snudd på hopplöst att få fram trät på en fanerad möbel... Jag har ett stort skåp i köket här hemma som jag skulle måla men som inte blivit av och nu efter ett halvår så tror får det nog vara, det var fint i sitt enkla trä :) Ha en finfin söndagskväll, kram Monica

http://fintofult.blogspot.se

 
Lina

Lina

20 januari 2013 20:42

Va kul att du lämnade avtryck så jag hittade hit.
Här ska jag fortsätta att kika runt en stund.
Och färgen på skåpet, ÄLSKAR den!
Kram Lina

http://hemmahoshenrysson.blogspot.se

 
Borgmästaren

Borgmästaren

20 januari 2013 20:56

Skönt när ljuset flödar in igen. Länge tills den riktigt mörka perioden är här igen

http://mitthemarminborgnaturligtvis.blogspot.com

 
elin

elin

20 januari 2013 23:13

Åh, vilken härlig bild!

http://elvornashem.blogspot.se

 
Ingen bild

Queen of Kammebornia

21 januari 2013 08:32

Så fint du fångat ljuset! Och vilket underbart skåp! Hoppas du får en fin vecka!

 
hela konkarongen.

hela konkarongen.

21 januari 2013 11:46

vilka fina färger!

/Karin

http://www.helakonkarongen.se

 
Sofie

Sofie

21 januari 2013 21:06

Ni har de ju så snyggt, sådär så man blir grön av avundsjuka! Hur har du fått byrån att se ut sådär? Hur har du målat den?!

http://blomstertappan.blogg.se

 
Stickan!

Stickan!

26 januari 2013 17:50

Vilket underbart "rum" eller vad det nu är.
Grymt snyggt och harmoniskt.
Vackert som bara den.

http://syrum.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 juni 2017 11:13


Jag har sagt det förr men rabarber är bland det godaste jag vet. Syrlig, späd och alldeles sagolik. För något år sedan testa jag att göra egen fläderchampagne. Härligt bubblig och lite alkoholhaltig dryck som är perfekt en sommarkväll. Nu har jag tes...

Av Anna - 24 september 2016 19:17


Nikkaluoktasoppa-den lilla lappländska byn som också kallas porten till fjällvärlden har gett namn åt en gudomligt god och lättlagad soppa. Köttfärs, purjolök, vitkål och morötter i en mustig buljong med smak av dijonsenap och tomat. Perfekt nu när h...

Av Anna - 23 september 2016 21:01


Jag vet egentligen inte när det började men under hösten 2015 kände jag mig allt tröttare och tröttare. I början av december hade jag konstant värk i kroppen och hugg i hjärtat flera gånger om dagen. Elmer sov sällan på nätterna och chansen till åter...

Av Anna - 19 september 2016 19:47


Bloggen var under många år min stora energipåfyllare. Här fick jag dela med mig av pyssel, inredningsidéer och inspireras av likasinnande. Sen kom Elmer och mitt i den kris som då pågick glömde jag bort det som jag mådde bra av. Nu ger jag det en ny ...

Av Anna - 20 mars 2016 10:52


Idag är det nästan på pricken ett år sedan den där grå marsdagen.. Dagen då vi satt nere i det sterila mottagningsrummet på lasarettet och mottog beskedet om vårt livsöde. På sätt och vis var vi förberedda på vad som komma skulle... Efter nästan 8 må...

Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards