Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2012

Misslyckad produktutveckling...

Av Anna - 5 augusti 2012 17:32

Minns ni de virkade dukarna som jag köpte för att göra en ny variant av min snörlampor? Igår bestämde jag mig i allafall för att testa idén. Vävlim, badboll och dukarna åkte fram. Själva arbetet var betydligt enklare än när man använder papperssnöre men resultatet är jag väl inte så nöjd med direkt. Jag tror jag ska blöta ner dukarna och hitta på något annat med dem istället.

     

Ha en fin fredagskväll!

 
 
Ingen bild

Julia Adén

5 augusti 2012 18:15

Jag tyckte den blev jättefin! / kram på er! <3

 
Ingen bild

Villa Sjöhaga

5 augusti 2012 18:58

Man skall alltid testa sina idéer!!!
Kram!!

 
Villa Haga

Villa Haga

5 augusti 2012 22:01

Tack snälla för tipset, de ska jag ta och kika på.
Så skönt med ett nytt badrum, det ska verkligen bli underbart och få det nytt och fräscht här.
Man vet aldrig hur ideérna blir innan man har testat dom, tyckte den blev lite häftig!
Ha det gott!
Kram

http://www.villahaga-johanna.blogspot.com

 
Agneta

Agneta

5 augusti 2012 23:10

Hade jag fått till det så fint hade jag varit väldigt nöjd! Det blev urbra ju!
Nu måste jag bara fråga, hur får du bort badbollen? Och utan att den syns? Stannar den inte kvar i vävlimmet? Nyfiken i en strut är jag.
Agneta kram

http://www.snackskalsdalen.blogspot.com

 
Ingen bild

A House With A View

6 augusti 2012 07:04

Jag tycker det blev en spännande design! Knappast en dussinvara, jättefint ju! Låt lampan hänga kvar och känn efter innan du tar ner den:))

Kraaaaaaaaam aka

 
creando

creando

7 augusti 2012 11:57

Jag tror bestämt att jag tycker om den. Det är inte alltid det perfekta som är vackrast. Snarare tvärtom faktiskt. :)

Kramar

http://creando-kicki.blogspot.com

 
Nyvind

Nyvind

9 augusti 2012 18:24

Jag gillar att DU bjuder på dina misslyckanden...STARKT!
TACKELITACK!

http://nyvind.blogspot.com

 
hos familjen vanlig

hos familjen vanlig

13 augusti 2012 14:26

En riktig färgklick och jag gillade den, men kanske inte lika fina som dina snörlampor som ju är fantastiska. Men kul att du visade resultatet iaf, hemma hos mig ligger ett gäng dukar o väntar på att få bli lampor. Vet inte om jag ska sy kuddar av dem nu istället :)
kram j.

http://sturegatan3.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 juni 2017 11:13


Jag har sagt det förr men rabarber är bland det godaste jag vet. Syrlig, späd och alldeles sagolik. För något år sedan testa jag att göra egen fläderchampagne. Härligt bubblig och lite alkoholhaltig dryck som är perfekt en sommarkväll. Nu har jag tes...

Av Anna - 24 september 2016 19:17


Nikkaluoktasoppa-den lilla lappländska byn som också kallas porten till fjällvärlden har gett namn åt en gudomligt god och lättlagad soppa. Köttfärs, purjolök, vitkål och morötter i en mustig buljong med smak av dijonsenap och tomat. Perfekt nu när h...

Av Anna - 23 september 2016 21:01


Jag vet egentligen inte när det började men under hösten 2015 kände jag mig allt tröttare och tröttare. I början av december hade jag konstant värk i kroppen och hugg i hjärtat flera gånger om dagen. Elmer sov sällan på nätterna och chansen till åter...

Av Anna - 19 september 2016 19:47


Bloggen var under många år min stora energipåfyllare. Här fick jag dela med mig av pyssel, inredningsidéer och inspireras av likasinnande. Sen kom Elmer och mitt i den kris som då pågick glömde jag bort det som jag mådde bra av. Nu ger jag det en ny ...

Av Anna - 20 mars 2016 10:52


Idag är det nästan på pricken ett år sedan den där grå marsdagen.. Dagen då vi satt nere i det sterila mottagningsrummet på lasarettet och mottog beskedet om vårt livsöde. På sätt och vis var vi förberedda på vad som komma skulle... Efter nästan 8 må...

Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards