Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Direktlänk till inlägg 15 mars 2013

Reportaget i Drömhem och trädgård

Av Anna - 15 mars 2013 09:02

Senaste dagarna har jag bläddrat, läst och förundrats över det fina reportaget från vårat hem som finns i senaste numret av Drömhem och Trädgård. Att få se någon annans proffsbilder på sitt eget hem ger verkligen ett nytt perspektiv på allt. Jag är så glad att vi fick chansen att vara med om detta! Tack duktiga Anna Truelsen och Jonas Lundberg för en spännande dag och för ett fint reportage!

       

 
 
Camilla/Rufft och Sött

Camilla/Rufft och Sött

15 mars 2013 10:10

Idag måste jag köpa tidningen och läsa om er och ert fina hus!!
Härligt med utlandsresa, det skulle jag verkligen behöva känner jag!
Jag går på provtagning titt som tätt bl.a för reumatism och Borelia diagnoserna, och igår berättade min läkare att jag hade en väldig brist på D-vitamin. Han berättade även att det kan vara svårt att tillgodogöra sig det via kosten, och via solen får vi svenskar det bara från maj till september, alltså ynkliga fyra månader per år!
Det är bara att inse, jag bor i fel land!

En underbar fredag önskar jag dig!
Kram Camilla

http://rufftochsott.blogspot.com

 
Ninnie

Ninnie

15 mars 2013 14:23

Wow! Det måste vara en häftig känsla att se sitt hem ur någon annans lins och dessutom i ett magasin!!

http://ninniesodergren.net

 
Susanne

Susanne

15 mars 2013 15:39

Tack för din titt hos mig:-)ja ser verkligen fram emot filmen!
Vilket underbart hem och älskade Gotland! Så vackert.
Vad roligt att få se sitt hem i ett magasin.
Ha en trevlig helg.
Kram Susanne

http://cozybyhome.blogspot.se

 
Mrs Sunshine - Christin

Mrs Sunshine - Christin

15 mars 2013 15:43

Åh, grattis! Vilket fint reportage:) Häftigt att se sitt hem i tryck!

Kul att du gillar mina rostiga krukor;)

Ha en finfin helg nu!

http://www.mrssunshinecooking.blogspot.com

 
Elin

Elin

15 mars 2013 15:47

Jättefina bilder! Och visst är det kul att se sitt hem i en tidning. Jag måste fortfarande nypa mig i armen ibland... Hoppas ni får en riktigt skön helg! Kram.

http://ekep.blogg.se

 
Ingen bild

Queen of Kammebornia

15 mars 2013 19:32

Så fint och vad roligt! Det vill jag läsa :) Kram!

 
Annelie/Svart, vitt & rött

Annelie/Svart, vitt & rött

15 mars 2013 21:19

Stooort grattis! Ursnyggt reportage!! Perfekt hem att göra reportage om!

http://svartvittochrott.blogspot.se

 
Anette

Anette

15 mars 2013 21:29

Hej Anna !
Idag på lunchen satt jag o läste om ett vackert hem i drömhem o trädgård...när jag kom hem hade samma tjej lämnat en fin kommentar inne hos mej.. lite roligt va.. hi hi. Så fint reportage det var...underbart vackert !!!

Kram från mej.

http://Ljusadrömmarpålandet

 
Victoria - Elvira Spekulerar

Victoria - Elvira Spekulerar

15 mars 2013 21:49

Jag köpte tidningen idav och skyndade hem och läste den, jättefint reportage och härlig läsning om er och ert fina hem.

Kram

http://www.elviraspekulerar.se

 
Suss

Suss

15 mars 2013 22:45

Men vad kul att få vara med där! Måste kolla in tidningen.
Ha en fin helg, kram Suss

http://www.hemmapasjuan.blogspot.com

 
Ekenäsliv

Ekenäsliv

15 mars 2013 23:22

Läste ju detta fina reportage om ert liv och projekt! vilket jobbni lagt ner på huset, så ni gör helt rätt i att ta lite semester nu och njuta av solen!!
Reportaget var jättefint förresten:)
Ha en fin helg!
Kram Anna

http://www.ekenasliv.se

 
Maria - Wikers Liv

Maria - Wikers Liv

16 mars 2013 09:41

Åh vad roligt! Jag såg på Annas blogg att hon gjort reportage om ert hem, kände igen det vackra röda köket :)
Ska köpa den tidningen och läsa mer! :)
Trevlig helg och tack för fina ord hos mig!
Kram /Maria

http://www.wikersliv.blogspot.com

 
Lisa

Lisa

16 mars 2013 17:03

Grattis!
Har tidningen med ditt fina hem.
Kram Lisa

http://silverofarg.blogspot.se

 
Tess

Tess

19 mars 2013 21:44

jättefint reportage! Och jättefint hem. Men det visste jag ju redan :)
Kram

http://tess.grevskapet.com

 
Victoria - Limestone by the sea

Victoria - Limestone by the sea

25 mars 2013 16:02

Hej Anna, Vilket fint reportage om ert personliga och fina hem. Jätteroligt att se sitt hem i tryck. Hoppas jag hittar tidningen, så skall jag köpa och läsa. kram kram från Victoria

http://www.limestonebythesea.blogspot.com

 
Ingen bild

Noomi

12 april 2013 19:41

Hej! Jag läste reportaget från ert hus och tyckte det var jättefint! Fick mycket inspiration, tack för det! Men jag blev speciellt förtjust i de limegröna kuddarna du hade i era vita soffor! Var kan man få tag på dem? // Noomi

Anna

13 april 2013 13:04

Tack för rara ord!
Kuddarna har jag sytt själv av tyget Magnolia från jotex.

 
Ingen bild

Noomi

13 april 2013 14:43

Aha, tack för svar! Det får bli en kik in på jotex hemsida då :).

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 juni 2017 11:13


Jag har sagt det förr men rabarber är bland det godaste jag vet. Syrlig, späd och alldeles sagolik. För något år sedan testa jag att göra egen fläderchampagne. Härligt bubblig och lite alkoholhaltig dryck som är perfekt en sommarkväll. Nu har jag tes...

Av Anna - 24 september 2016 19:17


Nikkaluoktasoppa-den lilla lappländska byn som också kallas porten till fjällvärlden har gett namn åt en gudomligt god och lättlagad soppa. Köttfärs, purjolök, vitkål och morötter i en mustig buljong med smak av dijonsenap och tomat. Perfekt nu när h...

Av Anna - 23 september 2016 21:01


Jag vet egentligen inte när det började men under hösten 2015 kände jag mig allt tröttare och tröttare. I början av december hade jag konstant värk i kroppen och hugg i hjärtat flera gånger om dagen. Elmer sov sällan på nätterna och chansen till åter...

Av Anna - 19 september 2016 19:47


Bloggen var under många år min stora energipåfyllare. Här fick jag dela med mig av pyssel, inredningsidéer och inspireras av likasinnande. Sen kom Elmer och mitt i den kris som då pågick glömde jag bort det som jag mådde bra av. Nu ger jag det en ny ...

Av Anna - 20 mars 2016 10:52


Idag är det nästan på pricken ett år sedan den där grå marsdagen.. Dagen då vi satt nere i det sterila mottagningsrummet på lasarettet och mottog beskedet om vårt livsöde. På sätt och vis var vi förberedda på vad som komma skulle... Efter nästan 8 må...

Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Skapa flashcards