Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Direktlänk till inlägg 17 april 2012

SWEDMART- Ett tips till er som badrumsrenoverar...

Av Anna - 17 april 2012 19:11

Som jag skrivit tidigare här på bloggen så köpte vi våran badrumsinredning från företaget Swedmart. Jag har fått en del förfrågningar ifall vi är nöjda med företaget och produkter via bloggen. Vi är otroligt nöjda med bemötandet och varorna och jag kan bara ge mina varmaste rekommendationer till Swedmart. (Jag skriver inte för att jag på något sätt är sponsrad eller partiskt utan bara för dela med mig av ett bra tips).

Vår fina Anton med kommod och spegel för 2990kr

Hela hösten letade jag febrilt efter badrumsinredningar både på nätet och i olika butiker. Vi ville hitta snygga badrumsmöbler till bra priser, vilket visade sig vara lättare sagt än gjort. Till slut blev det en kompromiss och vi köpte ett möbelpaket från Rusta som vi egentligen inte var helnöjda med.


I våras när det sedan var dags att köpa duschväggar hamnade jag en slump på Swedmarts hemsida. En sida som visade sig vara en riktig guldgruva för oss som letar badrumsmöbler, duschar, badkar,toaletter och kranar till våra badrum. Här fanns det ett sort utbud i alla möjliga stilar och modeller dessutom till fantastiska priser.Jag höll nästan på att tappa hakan, för sååå billigt kunde det väl ändå inte vara.


Bestämde mig för att googla runt på nätet för att se om det fanns andra som köpt något därifrån, eftersom jag aldrig hört talas om Swedmart förrut. Hittade inte särskilt mycket information men beslutade mig i allafall för att göra en beställning. Vi fick snabbt svar från företaget och redan efter någon dagar var varorna på plats på Gotland. Det visade sig dock att den ena duschväggen blivit skadad under transporten men efter att vi kontaktat swedmart fick vi en ny helt utan problem. Dessutom skickade de med en badrumslampa som plåster på såren. Det visade sig senare att det fattades en skruv till badrumsskåpet men även här var de snabba att skicka ner en ny. Riktig kundservice skulle jag vilja säga!


Hoppas det var svar på era funderingar!


Hur snygga är inte dessa???

                 

 
 
Två Små Hus

Två Små Hus

17 april 2012 20:16

Så snygga badrumsmöbler! Tack för tipset. Kommer någon gång att byta ut de två standardtvättställen i vårt badrum som vi slängde in i all hast... Läste just om ert guesthouse också, så fint ni har gjort! Har faktiskt aldrig varit på Gotland och nu vet jag ju var vi skall ta in om/när det blir dags!
Du undrade om björkstammen, jag sparade helt enkelt en stam med grenar när vi fällde på tomten och så satte vi den rätt upp och ner på betongklacken vid öppna spisen. sitter bara med en skruv rätt igenom in i väggen. Just nu hänger det en DIY-lampa gjord av en kruka från IKEA i den, det brukar variera efter årstid. Är väldigt förtjust i björk eftersom det växer runt om vårt hus.

Må så gott!
Kram Susanne

http://2smahus.blogspot.com

 
creando

creando

17 april 2012 22:04

Vädligt fina badrumsmöbler. De kan annars bli precis hur dyrt som helst upptäckte vi när vi renoverade våra båda badrum. Och jag undrar om man verkligen får kvalitet i så mycket högre utsträckning för att man köper svindyrt. Tveksamt!

Kramar Kicki

http://creando-kicki.blogspot.com

 
Ingen bild

A House With A View

17 april 2012 22:40

Ja men åhhhh så fina!!! Och vilket bra val ni gjort!!!! Kanonfint!! Jag har sparat länken till företaget du tipsar om, ska gå in där och kika när det blir dags för oss att ta itu med vårt badrum på övervåningen för usch vad dyrt det är med sådana möbler!!!

Kraaaaaaaaaaaam och god natt!!

aka

 
tina

tina

19 april 2012 14:55

Tack för tipset, har ett fräscht badrum men det är ju inte mina val..
Kanske någon gång i framtiden! Snygga bilder.

kramkram

http://www.meandmyshed.blogspot.com

 
Jill

Jill

19 april 2012 15:59

Med bra service kommer man riktigt långt. Önskar att alla företag fattade det... :-)

Ha en fortsatt fin torsdag!

http://fyrarumochkok.blogspot.com

 
Ingen bild

tiho

21 maj 2012 08:54

Tja... De kan inte leverera en duschkabin på två månader. Samtidigt säljer de samma modellen på webben med lev tid på tre dagar men 1500dyrare. Går ej att nå på telefon heller Skumma typer....

 
Ingen bild

lena

24 juni 2012 21:34

Hallå där!Har beställt och fått varorna nu och är så himla nöjd, tack för tipset!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 juni 2017 11:13


Jag har sagt det förr men rabarber är bland det godaste jag vet. Syrlig, späd och alldeles sagolik. För något år sedan testa jag att göra egen fläderchampagne. Härligt bubblig och lite alkoholhaltig dryck som är perfekt en sommarkväll. Nu har jag tes...

Av Anna - 24 september 2016 19:17


Nikkaluoktasoppa-den lilla lappländska byn som också kallas porten till fjällvärlden har gett namn åt en gudomligt god och lättlagad soppa. Köttfärs, purjolök, vitkål och morötter i en mustig buljong med smak av dijonsenap och tomat. Perfekt nu när h...

Av Anna - 23 september 2016 21:01


Jag vet egentligen inte när det började men under hösten 2015 kände jag mig allt tröttare och tröttare. I början av december hade jag konstant värk i kroppen och hugg i hjärtat flera gånger om dagen. Elmer sov sällan på nätterna och chansen till åter...

Av Anna - 19 september 2016 19:47


Bloggen var under många år min stora energipåfyllare. Här fick jag dela med mig av pyssel, inredningsidéer och inspireras av likasinnande. Sen kom Elmer och mitt i den kris som då pågick glömde jag bort det som jag mådde bra av. Nu ger jag det en ny ...

Av Anna - 20 mars 2016 10:52


Idag är det nästan på pricken ett år sedan den där grå marsdagen.. Dagen då vi satt nere i det sterila mottagningsrummet på lasarettet och mottog beskedet om vårt livsöde. På sätt och vis var vi förberedda på vad som komma skulle... Efter nästan 8 må...

Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards