Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Anna - 9 december 2010 17:38

Jag verkligen njuter av varje sekund i mitt nya kök. Så härligt och harmoniskt. Eftersom det snart är jul tänkte jag bjuda på några prylar som jag hoppas tomten kommer med i sin säck.


Först ut är plastmatta från Rusta. Den ska få pryda golvet mellan kök och köksö och skydda trägolvet från kladd och smuts. LINA heter den och är 70*300cm och kostar 349kr. Finns i vitt/rött, grått/vitt och svart/vitt:

 


Sak nummer två och tre kommer från den fantastiska butiken Granit. I deras julsortiment finns krukor och en burk gjord av björknäver! Tänk er dessa härliga krukor med en amaryllis eller som en skål för julnötterna. Björkar finns det inte så gott om på ön och jag saknar dem från mina norrlandsår. Tror det kommer passa perfekt till mitt fjälltema som ska få pryda ena väggen. Mer om det en annan gång. Krukorna finns i storlekarna 13*13 samt 15*15 och kostar 39-59kr. Burken är i storleken 23*14,5 och kostar 149kr.


   

Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Skapa flashcards