Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Anna - 9 mars 2012 21:32

 

Jag har förlängt min pysselutmaningstävling. Så dela gärna med dig av ett pysseltips. Vi är ju många som gillar att pyssla och det är alltid roligt med lite ny inspiration.Tävlingen pågår till den 21/3 och den 22/3 presenterar jag vinnaren och gör ett inlägg med alla era roliga tips Det roligaste, mest kreativa eller mest användbara tipset vinner en utav mina snörlampor!


För att vara med gör du såhär:

Gör ett inlägg med ett pysseltips i din blogg och skriv sedan en kommentar här där du länkar till ditt inlägg. Stickning, tovning, bakning, målande, scrappande eller klistrande är allt lika välkommet. Hoppas ni är många som vill hänga på!


Mitt pysseltips får bli mina snörlampor a´la random light! Snyggt, personligt och betydligt billigare än orginialet!

Av Anna - 9 mars 2012 18:27

 

Imorgon vankas det Mellofest i Burs bygdegård. En härlig vän, kollega och schlagerfantast har hyrt lokalen och bjudit in vänner och bekanta till en mysig schlageradton. Finalen kommer att visas på storbildsTV, det kommer spelas odödliga schlagers, det kommer säljas varm korv och sen ska det dukas upp en stor lördagsgodisknytisbuffé! Mitt sötsaksbidrag blir två burkar med härligt sega godisstängar som smakar cola och rabarber.


Innan själva festen börjar kommer ett gäng kollegor ut till mig för att äta middag och gå husesyn! Vilken härlig lördag det kommer bli!


Vem tror och hoppas ni på som vinnare? Själv håller jag tummarna för duktiga Lisa Miskovsky.

Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Skapa flashcards