Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Direktlänk till inlägg 26 december 2011

Ett litet videoklipp från vår gotländska skola

Av Anna - 26 december 2011 13:46

Det sägs att det här med videobloggning är 2012 års stora trend. Det är nog inget för mig men idag tänkte jag i allafall bjuda på ett litet filmklipp från vårat hem. Även fast jag visar en del bilder kan det vara svårt att skapa sig en bild av hur det ser ut. Så nu tänkte jag ge er alla chansen att följa med på en guidad visning... Synd att vi inte gjorde detsamma innan renoveringen för det är en otrolig förändring. Håll till godo!


 
 
Ullis/Leva på landet

Ullis/Leva på landet

26 december 2011 17:03

Kul att få följa med på en liten rundvandring. Det där med att videoblogga är nog inget jag kommer att ge mig som det känns nu i alla fall.

Önskar dig en god fortsättning!
Kram Ullis

http://levapalandet.blogspot.com

 
nina

nina

26 december 2011 18:50

WOW!! Fantastiskt fint. Kul och inspirerande att se.
God fortsättning till dig också.

http://ninarutthstrom.se

 
fiffigasystrar

fiffigasystrar

26 december 2011 21:46

Vad kul med en rundvandring! Så fint ni har det. Tack för den söta hälsningen hos oss! Kram emelie och elin

http://fiffigasystrar.blogspot.com

 
Angelica

Angelica

27 december 2011 07:17

Jaa!! Vad kul att se!
Jag har nån film på bloggen jag med och man får en mycket bättre helhetsbild när man se det i rörliga bilder! Hoppas fler hänger på trenden!! Ni har det rikitgt fint!!
En fortsatt god jul och ett kommande gott nytt år önskar vi er!!
Julkramar i massor!

http://lillakrakslottet.blogspot.com

 
Erika

Erika

27 december 2011 09:08

Roligt att få se hur allt hänger i hop. Är det härligt att ha ett eget sovrum?

http://ikakansjalv.blogspot.com

 
Postgårdsromantik

Postgårdsromantik

27 december 2011 18:52

Vad kul att få se - hade varit än roligare att få se hur det sett ut innan, precis som Du skriver.
/Postgårdsromantikerna

http://www.postgardsromantik.blogspot.com

 
Hilla på woodhome

Hilla på woodhome

27 december 2011 19:15

Tjena fipplarfrugan!

Men det här var ju kul!!!
Man kanske skulle göra så medans man väntar på att köpa ny systemare :)
Har ju en supervideokamera...Varför har jag inte tänkt på det :)??

Idag postade jag ditt paket!
Fy vad jag känner mig latis, men det har varit sjukstuga och förra veckan jobba jag senpass och fort hem ska man ju, så jag glömde.

Hoppas hoppas den hittar ut till ön innan nyår.

Ni har så fin och mysigt!
Glada färger och hemtrevligt!
Ska ta å titta igen :)

Kramisar från te-Moster!

http://mywoodhome.blogspot.com

 
Postadress Torslanda

Postadress Torslanda

27 december 2011 20:18

Åh så roligt med videoblogg - och att höra dig prata till :) Grattis till den fina vinsten också!

God Fortsättning!

http://www.postadresstorslanda.blogspot.com

 
Mrs Sunshine

Mrs Sunshine

27 december 2011 22:16

Kul idé! Finfint ni har det!!

God fortsättning på dig:-)

kram

http://www.mrssunshinecooking.blogspot.com

 
Min plats i solen

Min plats i solen

27 december 2011 22:47

Hej Anna!

God fortsättning! Tack för din fina hälsning på min blogg som gjorde att jag hittade hit till dig och din härliga blogg. :)

Vilket vackert hem ni har! Personligt och inspirerande. Och vad roligt med videobloggande. Själv har jag inte vågat mig på det ännu men tycker det är så roligt med er som testar alla bloggmöjligheter. :)

Ha fina sista dagar av deta år och på återseende Anna!

Kram Lotta

http://minplatsisolen.blogspot.com

 
creando

creando

27 december 2011 23:25

Sååå roligt med en videosnutt. Vilket vackert hem ni har :)
Kramar Kicki

http://creando-kicki.blogspot.com

 
tinatheshed@tele2.se

tinatheshed@tele2.se

28 december 2011 07:27

Wieeee, så fint ni har det!
Men du? Du är ju inte gotländska, det trodde jag. Hur hamnade ni på ön? Kärleken kanske..
Så fint ni har det, drivvedsväggen är så fin!
Så himla kul det var med en rundtur, tack!

KRAM på dig

http://www.meandmyshed.blogspot.com

 
Helene Langborg

Helene Langborg

29 december 2011 23:59

Mycket trevligt med en film :-)

Kanske hakar på trenden ;-)

Har ni någon planritning över hur huset ser ut och hur ni vill bygga om ?

Kram Helene

http://ullevidsdal.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 juni 2017 11:13


Jag har sagt det förr men rabarber är bland det godaste jag vet. Syrlig, späd och alldeles sagolik. För något år sedan testa jag att göra egen fläderchampagne. Härligt bubblig och lite alkoholhaltig dryck som är perfekt en sommarkväll. Nu har jag tes...

Av Anna - 24 september 2016 19:17


Nikkaluoktasoppa-den lilla lappländska byn som också kallas porten till fjällvärlden har gett namn åt en gudomligt god och lättlagad soppa. Köttfärs, purjolök, vitkål och morötter i en mustig buljong med smak av dijonsenap och tomat. Perfekt nu när h...

Av Anna - 23 september 2016 21:01


Jag vet egentligen inte när det började men under hösten 2015 kände jag mig allt tröttare och tröttare. I början av december hade jag konstant värk i kroppen och hugg i hjärtat flera gånger om dagen. Elmer sov sällan på nätterna och chansen till åter...

Av Anna - 19 september 2016 19:47


Bloggen var under många år min stora energipåfyllare. Här fick jag dela med mig av pyssel, inredningsidéer och inspireras av likasinnande. Sen kom Elmer och mitt i den kris som då pågick glömde jag bort det som jag mådde bra av. Nu ger jag det en ny ...

Av Anna - 20 mars 2016 10:52


Idag är det nästan på pricken ett år sedan den där grå marsdagen.. Dagen då vi satt nere i det sterila mottagningsrummet på lasarettet och mottog beskedet om vårt livsöde. På sätt och vis var vi förberedda på vad som komma skulle... Efter nästan 8 må...

Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Skapa flashcards