Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Direktlänk till inlägg 29 maj 2009

Tack

Av Anna - 29 maj 2009 15:22

...för alla fina kommentarer. De gör oss så glada!


Det känns otroligt härligt att tillståndet för caféet gick igenom. Hade ju varit lite snopet annars. Vi har verkligen slitit den senaste veckan så det känns otroligt skönt att en av projekten är klara iallafall.


Vi är väldigt nöjda med disken. Väggordet blev verkligen pricken över i:et. Tidigare har disken stått inne på Gotlandstraktor. Tänk vad lite färg och ett väggord kan göra!

Idag har jag varit på resande fot igen. Lämnde Gotland igår och idag är jag åter i Luleå. Ska redovisa mitt examensarbete på måndag och sen blir det Gotland för hela slanten.


 
 
karina

karina

29 maj 2009 19:03

Anna... va fint det vert! Och ja, grattis till godkännadet. Känns ju som en nödvändighet för att allt skall kunna funka lixom :)
Lycka till på måndag!
kram karina

http://trasseltofs.blogspot.com

 
Sussi

Sussi

29 maj 2009 21:25

Som ni har jobbat (måste vara helt slut nu) så tvivlade inte jag en sekund på att ni skulle få erat tillstånd! Det kommer bli så fint när det är klart! Och det blir nog inga problem att få gäster till det heller. Gotland brukar ju vara fullbokat hela sommaren :-)

Ha en härlig fredagskväll
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Anna (Juniform)

Anna (Juniform)

29 maj 2009 21:26

Vad fint det blir hos er! Det blir ingen gotlandsresa för oss i sommar. Vi åker långt bort nästa vecka istället lite hastigt och lustigt. Jag vill gärna komma och bo hos er någon annan gång och östra Gotland är bara bäst. Ha det så bra och lycka till med exjobbet!

http://juniform.blogspot.com

 
Nobelles

Nobelles

29 maj 2009 21:26

Hej Anna!
Vilket ställe ni hittat!! Helt fantastiskt. Måste vara jättespännande att göra iordning. Önskar ert stort lycka till med ert projekt. Kommer snart tillbaka igen och spanar!

Kram, Jenny

http://www.neanobelleshus.blogspot.com

 
Ullis/Leva på landet

Ullis/Leva på landet

29 maj 2009 23:01

Så kul att det gick så bra. vilken fin disk ni har fått. Ser verkligen så inbjudande ut.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

http://levapalandet.blogspot.com

 
Emma

Emma

30 maj 2009 00:47

Tusen tack! Där finns lite att pyssla med, men inte i närheten av vad ni pysslat med ert stora hus! :)

http://familjenliten.babyblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 juni 2017 11:13


Jag har sagt det förr men rabarber är bland det godaste jag vet. Syrlig, späd och alldeles sagolik. För något år sedan testa jag att göra egen fläderchampagne. Härligt bubblig och lite alkoholhaltig dryck som är perfekt en sommarkväll. Nu har jag tes...

Av Anna - 24 september 2016 19:17


Nikkaluoktasoppa-den lilla lappländska byn som också kallas porten till fjällvärlden har gett namn åt en gudomligt god och lättlagad soppa. Köttfärs, purjolök, vitkål och morötter i en mustig buljong med smak av dijonsenap och tomat. Perfekt nu när h...

Av Anna - 23 september 2016 21:01


Jag vet egentligen inte när det började men under hösten 2015 kände jag mig allt tröttare och tröttare. I början av december hade jag konstant värk i kroppen och hugg i hjärtat flera gånger om dagen. Elmer sov sällan på nätterna och chansen till åter...

Av Anna - 19 september 2016 19:47


Bloggen var under många år min stora energipåfyllare. Här fick jag dela med mig av pyssel, inredningsidéer och inspireras av likasinnande. Sen kom Elmer och mitt i den kris som då pågick glömde jag bort det som jag mådde bra av. Nu ger jag det en ny ...

Av Anna - 20 mars 2016 10:52


Idag är det nästan på pricken ett år sedan den där grå marsdagen.. Dagen då vi satt nere i det sterila mottagningsrummet på lasarettet och mottog beskedet om vårt livsöde. På sätt och vis var vi förberedda på vad som komma skulle... Efter nästan 8 må...

Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards