Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Anna - 5 maj 2009 15:29

Något som känns väldigt kul är det börjat droppa in en hel del bokningar. Familjerummen verkar vara de som är populärast, vissa veckor har vi till och med fullt. Verkligen roligt!


Något annat som glädjer mig väldigt är att vi får så mycket beröm får vår hemsida. Nästa alla jag träffar säger att den är så otroligt fin. vilket känns fantastiskt roligt! Nu börjar det ju bli riktig sommar nere på Gotland så det ska bli roligt att få uppdatera med lite somriga miljöbilder sen. Vi ska också lägga upp lite bilder på rummen när de börjar bli möblerade.


Just nu jagas det trädgårdsmöbler för fulla muggar. Jag har också lite funderingar på att sätta upp några hängmattor mellan träden. Hur härligt är det inte att ligga och läsa en bok i en sådan en varm sommardag. Har hittat några riktiga fina på IKEA som hade passat perfekt hos oss.


Jag har lovat mig själv att skriva klart egenkontrollprogrammet till miljö och hälsa hur länge som helst nu. Måste verkligen ta tag i det i veckan för nu är det inte lång tid kvar innan det är dags för inspektion. Vi hade tänkt ha den i samband med att jag befinner mig på Gotland i slutet på maj.




Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards