Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Anna - 4 maj 2009 15:18

Nu är jag tillbaka i Luleå igen efter ett par riktiga härliga dagar i Umeå. Det var precis vad jag behövde för att få energin tillbaka. Umeå var en riktigt trevlig småstad med en massa härliga små butiker och trevliga caféer. Dessutom ligger den otroligt vackert utefter älven. Förrutom shopping, god mat och promenader har vi hunnit med en tur till Renforsen i Vindeln. Väldigt trevligt och vackert ställe. precis så sån känsla vill jag att det ska vara hos oss. Ett ställe där man bara kan vara och njuta av tillvaron.


Min pappa ringde till mig igår berättade att han ordnat några krusbärsbuskar till oss. De hade planterat om sina och det hade kommit skott som jag skulle få. Jag har alltid tyckt att krusbär är fantastiskt gott. Krusbärskräm eller krusbärsmarmelad är otroligt smarrigt.


De är bråda dagar framöver nu. Jag är i slutskedet på examensarbetet, så det är mycket pill med det just nu. Ska ju lämna in det för granskning innan jag åker till Gotland den 18 maj. Sen blir jag där till den 29maj och sen blir det tillbaks till Luleå för redovisning och flytt från lägenheten. Känns helt galet att jag snart bor i hus!

Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards