Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Anna - 24 februari 2009 15:39

Fantastiskt väder häruppe idag. Några grader kallt  och solen skiner så att det gnistrar vackert i snön.


Var en sväng till en utav mina favoritbutiker idag och de hade utförsäljning på kaffebryggare, pumptermosar och krukor. Hittade en riktigt snygg kaffebryggare som bryggde 1,4l på 6min. Ungefär samma standard som en restaurangkaffebryggare men till ett betydligt bättre pris. Får se om jag slår till imorgon. Vi har ju hittat en restaurangkaffebryggare till salu på Gotland men jag blev lite sugen på denna nu.


Fanns väldigt fina krukor med, blir perfekta till mina pelargoner ;) Jag har verkligen snöat in på det nu. Längtar efter att få plantera och fixa. Tänkte ju fröså först men har inte riktigt plats för det i min lilla studentlya. Så det får bli sticklingar tror jag. Några tips?


Ska snart iväg på fettisdagskalas. Mums för semlor!

Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Skapa flashcards