Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Anna - 18 februari 2009 17:51

Fick ett utkast till vår hemsida idag. Det var verkligen roligt att se hur det ser ut i verklighet. Kändes som rena rama julaftonen när jag fick öppna sidan :) Än så länge har man jag ju bara haft en liten tanke inne i huvudet om hur det kanske kommer att se ut. Är mycket nöjd med resultatet hittills även om man såklart hittar lite som man vill ändra på. Det är viktigt att hemsidan känns logiskt och att man får fram sitt budskap.


Nu har jag skrivit ihop lite funderingar och ändringar som jag vill göra och så får vi se om J håller med om dem.


Kram på er!

Av Anna - 18 februari 2009 12:15

Här är vårat vackra hus! Den gamla folkskolan är byggd 1903 och har byggts ut i etapper. Huset är oerhört vackert med många tidsenliga detaljer. Det ligger också väldigt vackert på en stor och naturskön tomt.

Första bilden visar huset framifrån. Visst är folkskoleskylten charmerande?

Andra bilden är tagen från baksidan på huset.

Tredje bilden är tagen från sidan på huset och en sista bilden är även den tagen från baksidan.


I den intilliggande paviljongen ska det till sommaren bli uthyrning av boende och í det gamla skolhuset blir det café och gårdsbutik!






Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Skapa flashcards