Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Anna - 9 februari 2009 23:59

Jag blir så glad och lycklig!

Av Anna - 9 februari 2009 20:05

Snart är det alla hjärtans dag och det firar jag med en trevlig liten tävling. Vad är trevligare än att bjuda nån man tycker om på ett hembakt fika. Nu har du chansen att vinna ursöta kakformar som bildar ordet LOVE och tre stycken kakformar i hjärtform. Allt  ligger i en fin förpackning.


Allt du behöver göra för att vara med i tävlingen är att skriva kommentar till inlägget och länka till tävlingen ifall du har en blogg (använd bilden ovan). Har du ingen blogg skriver du en kommentar och sen tipsar du tre vänner. Jag drar vinnaren måndagen den 16:e februari! Lycka till!




 
Av Anna - 9 februari 2009 15:35

Sortimentet för gårdsbutiken börjar ta form och fotoutställningen är klar. 57 bilder blev det till slut. Det tog verkligen tid att sålla.

Framkallningen skulle ta 3 dagar så på onsdag borde de finnas i min brevlåda. Ska bli väldigt spännande att se hur de blir.


Gårdsbutikssortimentet börjar ta form. Scrapbookingkort, lammskinn och honung är klart. Även textilt hantverk är klart. Har en kompis som är mycket duktigt inom detta. Kika gärna in på www.krickelin.se

Har du något vi kan få vara återförsäljare av så hör gärna av dig till oss!


Trevlig måndag på er! Nu ska jag förbereda lite frågor till Skatteverket. Joakim har bokat ett möte med dem imorgon!




Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Skapa flashcards