Husprojektet-Från folkskola till drömboende

Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Anna - 25 januari 2009 21:59

Var hemma hos en vän ikväll och hon bjöd på hembakta chokladbiskvier. De var underbart goda! Kanske kan bli något på menyn i cafeét!

Cholkadbiskvier är ju en klassiker som aldrig är fel!


Hittade underbart söta ekologiska läskedrycker på konsum igår. Det var med smak av fläder/lime och jordgubb/rabarber om jag inte minns fel. Riktig fina gammeldagsflaskor som hade passat så perfekt i vårat café. Kan bara inte komma iväg vad det varför märke. Måste kolla upp det imorgon!





Av Anna - 25 januari 2009 13:37

Det blev utförsäljning igen och idag följde en kompis (Frida) med. Det var ganska urplockat idag men rumsnumrena som jag var ute efter fanns kvar. Det fanns bara 5 olika siffror men det räcker ju till sommaren.  Så jag känner mig nöjd! Ännu nöjdare är jag över att jag fick två stycken urfina julstjärnor i svart och vitt. När jag kom till kassan sa försäljaren "De där bjuder vi på!". Helt underbart!


Hittade två soffbord också som jag tyckte var riktigt fina. Men det var väldigt låga så jag vet inte om de passar nånstans. Så jag tror att jag bestämt mig för att låta de vara.


Glöm inte omröstningen. Nu närmar vi oss topp tre!


Nu ska jag snart hem till Frida och äta nybakta biskvier. MUMS!

Av Anna - 25 januari 2009 00:10

74 besökare igår :) Kul att så många följer vår blogg!

Pratade med Joakim för en stund sedan och hans föräldrar hade tydligen hittat ett gammalt skåp på återvinningen som de tyckte borde passa till huset. Är så spänd på hur det ser ut..


Ska iväg till "utförsäljningen idag igen och köpa på mig lite sifferskyltar. Fanns fina i metall som vi kan sätta på rumsdörrarna.


Glöm inte vår omröstning. Snart är vi topp 10 :)


Natti natti på er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! 

 

Roligt att du hittat hit! Här blandas vardagsliv, pyssel och renovering av vår gamla skola samt tankarna om att leva med ett svårt sjukt barn!

Välkommen!

Vill du synas här?

Vill du kanske sponsra en bloggtävling, synas på min blogg eller bara komma i kontakt med mig så maila på anna@aguesthousegotland.com

A Guesthouse Gotland

    
  

Sommartid driver vi ett mysigt, personligt och rofyllt guesthouse i vår vackra skola! Välkommen att kika in på A Guesthouse Gotland  

Bloglovin

bloglovin

Jag är medlem i Inspirationsfabriken

 

Besöksstatistik

Fina inredningsprylar

Beauty 250x360

Bloggar jag gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Filmklipp från vårat hem

  Klicka HÄR

Länkar

RSS

Zalando

Matbloggstoppen
Matbloggstoppen

Skapa flashcards